Så er det bevist. Et WSOP armbånd er en god måde at sælge sig selv på til en sponsor, og det er lige netop, hvad Jesper 'Kipster' Hougaard har gjort. Den danske WSOP vinder har netop skrevet under på en et årig kontrakt med spiludbyderen Bet365, der betyder, at vi med garanti får Jesper at se til en række af de store turneringer i ind- og udland.
Kontrakten har i øvrigt været længe under opsejling, men det var nok WSOP armbåndet, der gav det sidste skub i den rigtige retning.
"Min flirten med Bet365 har været en længerevarende proces som tog rigtig fart efter WSOP. Det skadede nok ikke under forhandlingerne at Bet365s VIP manager var nede på det lokale casino. Her sad alle ved bordet og læste Cardplayer, og her spottede hun så mit grinende fjæs på forsiden. Samtidig hørte hun modspillerne ved bordet sidde og snakke om europæernes bedrifter ved WSOP", skriver Kipster på Pokernet.dk.
Kipster i stald hos Bet365
Acemag.dk